skip to Main Content

Hoe groter het bereik naar al onze stakeholders via onze social media kanalen, nieuwsbrieven en websites, hoe groter onze impact zal zijn van het uitdragen van onze visie en missie. De projectgroep Communicatie en Social Media coördineert al deze communicatieuitingen.

Doelen Communicatie en Social Media

  • Impact van IC-opname beperken, door het bieden van juiste info aan alle betrokkenen
    (bewustwording en verwijzing)
  • Awareness creëren over noodzaak IC-nazorg en verwijzing naar juiste nazorg
  • Lotgenoten contact faciliteren voor (voormalig)IC-patiënten en naasten
  • Kennisdelen over familie en patiëntgericht IC-zorg

Onze communicatiekanalen

Onze resultaten in 2020:

  • Website icconnect.nl: 332.676 unieke bezoekers
  • Website fcic.nl: 91.536 unieke bezoekers
  • De Facebookpagina IC Connect en FCIC is gestart op 15 januari 2020 met 850 volgers eind 2020
  • De besloten Facebookgroep IC Connect en FCIC is gestart in april 2020 met 280 leden eind 2020
  • LinkedIn IC Connect en FCIC is gestart in maart 2020 met 300 volgers eind 2020
  • Aantal abonnees digitale nieuwsbrief: 1399
  • Aantal nieuwsbrieven: 6
  • Aantal telefonische contacten: 298
  • Aantal persmomenten: 29
  • Aantal geproduceerde filmpjes: 6
  • IC Café’s zijn door de COVID-19 episode digitaal aangeboden

Lees hier het jaarverslag en hier de samenvatting.

Het project team

  • Ruud Klerks (LinkedIn), naaste en nabestaande
  • Jose Joustra (Instagram), ervaringsdeskundige
  • Jim Lasseur (Instagram), naaste en nabestaande
  • Myrthe Joosten, (Facebook) naaste
  • Oeike Verheijen (coördinator), ervaringsdeskundige en naaste
  • Daphne Bolman (coördinerend bestuurslid), ervaringsdeskundige
Back To Top